Liten Guide Till Kattsteady

Arkiverade inlägg, mina favvobloggar och populära inlägg kan ni hitta längst ner på sidan! detta för att MAXA KATTUPPLEVELSEN!

fredag 12 november 2010

Whyyy!

En kompis ringer för att han är sugen på en fika. Fine! Jag rusar runt i lägenheten som ett jävla tard för att försöka hitta kläder och hinna sminka mig innan jag ska med bussen. Eftersom jag är notoriskt sen tänkte jag för en gångs skull överraska både mig själv och min kompis med att hinna i tid. Jag blir äntligen klar och springer ut i ett jävla ösregn. Men fint. Värt att sminka sig när jag ändå bara kommer se ut som gothic McBat när jag kommer till stan. Väl på busshållplatsen är det tomt. Jag hinner svära bra länge och få ur mig ganska opassande ord innan jag ser att bussen står bara 300m bort i en korsning. Den står still mitt i en sväng. Men vafaan!? Där står den ett tag och påminner om en stor döende insekt. När den tillslut kommer och jag hoppat på den så är det barn som skriker, föräldrar i uppror och en skärrad busschaufför. Tydligen, jag och resten av bussen får detta förklarat för oss, har bussen KROCKAT MED EN PERSONBIL! Och busschauffören hade vart tvungen att tvärnita för att INTE KROCKA IGEN!! Men herreguuuud! Jag orkar inte. Jag orkar inte bussar som krockar! Jag orkar intr bussresenärer i uppror och jag orkar ABSOLUT INTE att detta händer mig! Så nu är jag sen och det har börjat regna ÄNNU MER!! FML!

Inga kommentarer: