Liten Guide Till Kattsteady

Arkiverade inlägg, mina favvobloggar och populära inlägg kan ni hitta längst ner på sidan! detta för att MAXA KATTUPPLEVELSEN!

onsdag 3 november 2010

KARLSTAD - Ingen klass bara stil!

Kanye West – POWER - Explicit Version - Att lyssna på medan ni läser!



Jag fick en tårta när jag kom till Karlstad. En katt-tårta med dumlefluff vilket var lika gott som att ta ett bet av Gud (jag antar att Gud smakar divine)... OMG! GOTT!



Eftersom vi bara var två åt vi inte så mycket (jag kan inte riktigt räkna med Alma eftersom hon åt den minsta biten i världshistorien)


Var på Lagerhaus med Viktoria och hennes skitstora lillebror. Han var typ 5 meter och astrött på att vi betedde oss som två fjortizar! Vi såg den här kaninen och pep därefter i ca 10minuter för att "den va ju sååååå gyyyyyllig!!!"


Äta 10kg sushi!


Gå ut. Se ut som svenska Snooki. 10 poäng!
Det absolut värsta var middagen jag var på med Team Häst. Allting hade varit 10 poäng om jag bara hade befunnit mig någon annanstans än inspelningen av Boliler Room. Fattiga jävla, finniga tonårsdudes som lånat pappas Dressmann-kavaj och satt och skrek om sina tre bord och FYRA (4) helrör som att det vore klassresa på G! men GE ER!


TRÄFFADE MASTER CHEIF!
Det absolut roligaste var att Master Cheif ville ta fankort med KATT! Han frågade mig ödmjukt om det var ok att han tog ett kort på oss två, la armen runt mig och tog ett kort på Katt och Master Cheif! Ett minne för livet för Master Cheif!


Jag hade iaf en awesome vecka och nu längtar jag nästan efter att få komma hem nästa gång!
Alla som gjoorde min vistelse perfekt,
JAG ÄLSKAR ER LIKA MYCKET SOM GLASSIGA SAKER!


katt - Er för alltid