Liten Guide Till Kattsteady

Arkiverade inlägg, mina favvobloggar och populära inlägg kan ni hitta längst ner på sidan! detta för att MAXA KATTUPPLEVELSEN!

torsdag 7 oktober 2010

MERCH

Wiz Khalifa är en skön kille på dom flesta fronterna.
Han har sin egen New Era Fitted (som för övrigt är ganska fly!),
Hans musik är faktiskt inte helt dålig det lilla jag hört hittills. Han gör allt från softa låtar till Soulja Boy stuket + att han ser ut att va en ganska skön dude att hänga med. Och han är den senaste i raden rappare att lansera feta grejor!
Eftersom skivbolag är förra årets grej att äga så bestämmer sig Lil Wayne och Birdman att lansera sitt eget kreditkort, The Young Money Credit Card, och Wiz Kalifa bestämmer sig för att lansera sina egna rullpaper och släpper den här bilden:


Han lägger ca 10 gran a month på weed (vi översätter det lite slarvigt till 100.000) och han kände väl att eftersom han faktiskt inte är Young Moneys utan mer Young Avarage Rapper Money så är han väl tvungen att få sina weedcash någonstans i från. han lär ha suttit en dag och tänkt för sig själv "Vem vet mer om det här än jag? jag lägger mer på weed en vanlig månad än vad dina parents make a year så jag ska nog lansera mitt eget rullpapper"
Jag måste säga att jag är ganska imponerad av hela den här historien.



Jag vill också vara känd och ha fet merch men jag får nöja mig med att vara relativt okänd och ha fet merch istället!
Kattsteady stuffz är på väg! Jag ska bara finslipa designen så kan ni snart beställa custommade Kattstuffz.
Design by Katt Lixom!!!

Nu: Tv!
Sen: Zombie killinspree!

4 kommentarer:

Snapshot sa...

<3 <3 <3
Sitter som på nålar o väntar på merch! :oD
Ser framför mig en kollektion av blinghalsband o örhängen till damerna, ännu större blinghalsband och klockor till herrarna. ;o)

Katt sa...

Jag ska göra mitt bästa! Men jag har en begränsad budget och ett begränsat designerintellekt så jag ska kolla lite på det imorgon och under helgen <3

Anonym sa...

Åhå Wiz Khalifa hur kan man ha missat honom, Ink My Whole Body på repeat säger jag bara!

Katt sa...

Haha. Wiz är en najs dude :)