Liten Guide Till Kattsteady

Arkiverade inlägg, mina favvobloggar och populära inlägg kan ni hitta längst ner på sidan! detta för att MAXA KATTUPPLEVELSEN!

fredag 3 december 2010

Stress

Stress. detta verkar ha varit mitt ledord de senaste veckorna.
Jag glömmer vart jag är. Vart jag är på väg. Vad jag ska göra.
Jag tappar bort mig på vägen till tvättstugan. Jag råkar vända min väska uppochner inne i affären. Jag glömmer viktiga läkarbesök.
detta suger. BIG TIME!

Men ibland. Ibland glimmar det till och jag blir glad. Lite som att jag ser världen i färg igen.
NU är ett sådant ögonblick. nu, nu NU!
När man ser vad man kan köpa för 40.000. När man märker att bara för att du är känd så slutar du inte vara LOLad. Att det finns folk som nog har det värre än vad jag har det. Som också glömmer.
Kissie glömde den här bilden och jag erkänner. Mitt liv är easy street.


Kissie, köksbordskirurgernas beskyddare.
Katt, måttligt imponerad men oerhört road!

Inga kommentarer: