Liten Guide Till Kattsteady

Arkiverade inlägg, mina favvobloggar och populära inlägg kan ni hitta längst ner på sidan! detta för att MAXA KATTUPPLEVELSEN!

torsdag 17 juni 2010

I heart KISSIE!!!!!!

Kissie Kissie Kissie. Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga. Jag har försökt förneka mina känslor för dig ett bra tag. Jag har tryckt ner dom så fort dom började pocka på min uppmärksamhet och jag har förnekat dom inför alla. Till och med inför mig själv. Jag har försökt hålla min blogg fri från den här texten jag nu kommer att skriva så länge som möjligt. Men demonen är ute, det är dags att jag kommer ut ur Kissiegarderoben nu. Jag vill helst skrika det från en skyskrapa men det har jag ingen. jag har en blogg. Visserligen har den kanske bara 5 läsare men det är inte det viktiga, det viktiga är att få det sagt. Att come clean. Att erkänna för mig sj'älv.
Kissie. Är du beredd? Här kommer det!
JAG ÄLSKAR DIG!
Jag älskar hur du beter dig som en frontallobotomerad 14-åring.
Jag älskar att dina PS skillz är så kassa att mina småsystrar skrattar åt dig. För att sedan göra det bättre själva.
Jag älskar hur du tror att du har gjort en klassresa när du egentligen bara har bytt pendeln mot gröna linjen till skarpnäck.
Jag älskar hur du hela tiden framhåller "Men azzo, jag e ju lixom snel på riktigt! Kissie är ju typ bara en roll. Som dom i 1 three hil!"
Jag älskar hur du som "förebild" för unga tjejer idag visar att det är "EY OKEY!" att blanda alkohol och starka smärtstillande. Direkt efter en bröstoperation.
Jag älskar hur du fortfarande, på 20 år, inte lärt dig att sminka dig ordentligt.
Jag älskar hur du tjänar multum med cash för att sedan spendera dom på gina tricot och inte ens DÅ kunna matcha dina kläder till en acceptabel outfit.
Jag älskar hur du redan NU lägger grunden för ett liv i ensamhet.
Jag älskar hur mannen du kommer gifta dig med bara kommer vara ett tomt skal utan substans, drömmar och ambitioner men med ett stort ego. Ni kommer älska varandra på samma sätt som jag älskar DIG!
Men det jag älskar mest Kissie är att du är allt det här. Att du i ett samhälle där utseende, namn och VEM du känner är av största betydelse faktiskt inte sticker under stol med att du är förortsglitter med "jag-vill-ha-en-kille-som-har-lägenhet-på-östermalm-och om-inte-det-iallafall-liiiite-känd"ambitioner. Du förnekar dig inte bland dom vackra människorna. Du vågar ta plats även om du vet att du aldrig kommer spela i deras liga. Du vill, du VILL verkligen. Du drömmer och du önskar men mest av allt VILL du och jag beundrar dig för det. Stryk det sista. Jag ÄLSKAR dig för det.
Som en maskros i Sofieros trädgårdar. Du är på rätt ställe men du är så fel och hur mycket du än försöker kommer du aldrig bli en lilja.
Kissie. Jag ÄLSKAR dig!

KISSIE? Kattistylie!

Inga kommentarer: